martes, 26 de marzo de 2013

El futur no tan futur

Ja fa uns dies que vaig tornar del me viatge al sud d'Anglaterra. Vaig anar cercant universitat pel proper setembre i, em fa enormement feliç saber que l'he trobada. Després de tant de temps m'he decidit, au revoir a l'idea de estudiar Relacions Internacionals, em quedo amb el Disseny. Estudiaré a l'escola d'arts de Bournemouth, una ciutat costera del sud. Cap altra decisió hauria estat tan encertada com aquesta. Encara que he de fer-me a la idea què farà fred (i molt!), estic molt il·lusionada i no veig el moment d'anar-me'n cap enllà. L'altra cosa que he tret clara d'aquesta visita expres és que el fet d'haver viscut tota la meva vida a l'illa em condiciona molt a l'hora de triar un lloc per viure, no estic acostumada al fred, i la manera de viure és totalment diferent. M'en aniré només un curs, per poder dir que vaig viure l'experiència i aprendre d'una vegada per totes l'anglès, però tenc clar que tornaré perquè com a casa no estaràs enlloc. SEE YOU SOON BOURNEMOUTH. SEE YOU LATER BARCELONA.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

perlas